همه چیز درباره گرافیست شدن و درآمد زایی از دنیای طرح ها و رنگ ها / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده زعفرانیه ۲۲۴۷۵۶۳۷

جریان درآمدهای بالای رشته گرافیک چیست؟ که حتی بقالی سر کوچه نیز به هنر و علم گرافیک نیاز دارد. بله، گرافیک تمام مرزها را درنوردیده و اکنون تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک به دنبال بهره‌مند شدن از آن هستند. از طراحی لوگو اسم گرفته تا طراحی کارت ویزیت حرفه‌ای جزو بهترین راهها برای جذب مشتری های جدید و دیده شدن در عرصه جهانی است. اگر شما گرافیست هستید یا به این عرصه علاقه دارید که به شما تبریک می‌گوییم. یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل‌های دنیا در زمینه آنلاین و غیرآنلاین، گرافیست است. حتی با دانش اندک در این زمینه نیز می توانید درآمد خوبی را کسب کنید. گرافیک دنیای طرح ها و رنگ‌ها است. تنوع بسیار بالا و به اندازه آدم‌ها ایده‌های جدید آن را از هر زمان دیگری قدرتمندتر ساخته است. ما در پارماتیک به شما راه‌های درآمدزایی از گرافیست شدن را خواهیم گفت. ایده های خود را عملی کنید و بابت آنها پول دریافت کنید، چه چیزی از این بهتر و جذاب‌تر؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

14 راه کسب درآمد از گرافیست شدن

حتما بارها تجربه کرده‌اید که مشتری‌هایتان کارهای شما را عجیب و حتی بد بنامند. برای همین گاها برای جلب رضایت کارفرما مجبور می‌شوید که از خلاقیت و ایده‌های خود دست بکشید! اما اینجا دو مسئله‌ی بسیار مهم وجود دارد. فرض کنید طراحی جلد کتاب انجام داده‌اید و کارفرما از ایده شما رضایت ندارد. نکته مهم در اینجا این است که شما نباید از ایده‌های خلاقه خود دست بکشید. در جای مناسب و درست قرار بگیرید. ایده‌های جدید را می‌توانید به طرق مختلف به نمایش بگذارید و کارفرماهای واقعی خود را پیدا کنید. پس در کان اول پیدا کردن "مشتری‌های درست" اهمیت دارد و در گام بعدی مهارت و تخصصی است که باید یاد گرفته باشید. 

ایده‌های جدید و طراحی کارت ویزیت، طراحی جلد کتاب، طراحی بنر، تیزر، بروشور و هر کار دیگری را که انجام می دهید باید بر طبق اصول زیبایی‌شناسی و تکنیک‌های جدید دنیای گرافیست باشد. اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم شما به دو بال برای پرواز در دنیای کسب درآمد از گرافیست شدن نیاز دارید:

مهارت و تخصص توانایی پیدا کردن مشتری های درست

 

و اما ما در پارماتیک کار شما را آسان کرده‌ایم. در اینجا به 20 روش جدید در دنیای کسب درآمد از گرافیست شدن اشاره خواهیم کرد:

1) طرح‌های جدید و خنده‌دار

طراحی کمدی و طنز، صنعت میلیارد دلاری نام دارد. تنها در ماه اخیر حدود 1194 کتاب طنز و 391 رمان جدید کمدی منتشر شدند. این آمار نشان می دهد که مردم به زمینه‌ی کمدی و طنز علاقه دارند و حتی بابت آن پول پرداخت می‌کنند. شما می‌توانید محصولات طنز و خنده‌دار خود را به صورت آنلاین بفروشید و کسب درآمد کنید. 

2) کتاب‌های رنگ‌آمیزی قابل چاپ:

در کنار طراحی جلد کتاب، طراحی کتاب‌های رنگ‌آمیزی نیز به شما این امکان را می‌دهد که هنر و مهارت خود را هرچه باشکوه‌تر ارائه دهید. باوجود فروش 12 میلیون کتاب رنگ‌آمیزی در سال 2015، گفته می‌شود که اکنون دیگر این نوع کتاب‌ها خریداری ندارند. اما اشتباه نکنید. هنوز هم 60 درصد از کتاب‌های سرگرمی و تفریحی را فروش کتاب‌های رنگ‌آمیزی به خود اختصاص داده‌اند. نظرتان در مورد طراحی ایبوک رنگ‌آمیزی چیست؟

 

3) المان‌های وب و آیکون‌ها

نزدیک به 200 میلیون وب‌سایت فعال به صورت آنلاین وجود دارند. دارندگان کسب و کار بیشتر از هر زمان دیگری می‌خواهند که از این جمعیت و شلوغی خود را متمایز کنند. یکی از راههای که به کمپانی‌ها این امکان را می‌دهد که خود را متمایز کنند و داستان مخصوص به خود را داشته باشند، طراحی آیکون‌ها و جلوه‌های بصری خاص است. شما به‌عنوان یک گرافیست می‌توانید درآمد گرافیکی خوبی از این راه کسب کنید.

4) طراحی فونت

فونت‌ها بخش اعظم هر وب‌سایتی را به خود اختصاص می‌دهند. برای همین اهمیت زیادی دارند، به‌خصوص امروزه که خوانا بودن و قابل استفاده بودن وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو از جمله گوگل و برنامه نویسان از فاکتورهای اساسی به حساب می‌آیند. طراحی فونت یکی دیگر از کارهایی است که می‌توان به عنوان گرافیست از آن درآمد داشت. 

5) طراحی هایلایت اینستاگرام

اگر با یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام صحبت کنید، متوجه خواهید شد که چقدر طراحی هایلایت‌های ایسنتاگرام و تم کلی پست‌های آن اهمیت دارد. تقریبا هر کسی می‌داند که اگر در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشید، گویی اصلا وجود ندارید. در کنار این باید بدانید که یک جلوه بصری و ظاهر زیبا، چیزی است که چشم‌ها را درگیر می‌کند و فالورهای زیادی را جذب می‌کند. پیج‌های اینستاگرام برای طراحی هایلایت‌های خود به دنبال طراح می‌گردند، خودتان را آماده کنید.

6) طراحی اموجی، استیکر و ایموتون

روزانه حدود 60 میلیون ایموجی در فیس بوک فرستاده می‌شود و نصف پست‌های اینستاگرامی شامل ایموجی می‌باشند. این مسئله نشان می‌دهد که مردم دوست دارند که از طریق تصاویر و استیکرها باهم ارتباط بگیرند. و البته که برندها از هر چیزی که مردم دوست داشته باشند، نهایت استفاده را خواهند کرد. ایموجی و استیکر طراحی کنید و در ازای آنها پول دریافت کنید. 

7) طراحی تابلوهای قابل چاپ دیواری و دکوراتیوها

آمار جهانی نشان می‌دهد که حدود 20 درصد رشد داشته است. وب‌سایت‌های زیادی از جمله پرینت‌فول (Printful) وجود دارد که تابلوهای بسیار هنری و شیک قابل چاپ را می‌فروشد و هزاران فروش در سال دارد. این یک گزینه دیگر برای درآمدزایی از گرافیک است. 

8) طراحی گیف‌ها

حدود 25 سال از پیدایش تصاویر متحرک یا گیف‌ها می‌گذرد. اما تنها 3 سال است که ترند آن عمومی و فراگیر شده است. امروزه گیف‌ها در همه جا و توسط همه کس به‌کار می‌رود. 

9) طرح‌های سه‌بعدی آماده (قالب‌های تری دی)

روند دنیا به سکت استقبال از تری دی و وافعیت‌های سه‌بعدی است. امکان دارد که کسب و کارهای مختلف برای خود به دنبال این فرصت باشند. تعدادی زیادی از کسب و کارها برای صرفه‌جویی در مخارج خود، قالب‌ها و تری‌دی‌های آماده را ترجیح می‌دهند. نظرتان در مورد این کار چیست؟

10) طراحی جلد کتاب و کتاب‌های الکترونیکی یا ایبوک‌ها

طراحی جلد کتاب‌های چاپی از یک طرف و طراحی ایبوک‌ها از سمت دیگر می‌تواند منبع درآمد یک گرافیست باشند. نوشتن ایبوک یکی دیگر از راههای فروختن مهارت و تخصص خود برای کسب درآمد است. به آن فکر کنید. 

11) بیزینس برندینگ

کسب و کارهای جدید، استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان به شدت به گرافیست‌ها و افراد خلاق در کنار خود نیاز دارند. شما می‌توانید عضوی از گروه آنها باشید و به راحتی با هنر خود کسب درآمد کنید.

 

12) آموزش طراحی گرافیک

هیچ‌کدام از کارهای فریلنسری و فروش محصولات هنری و طراحی جلد و ... به دلتان ننشست؟ پس، شاید آموزش طراحی گرافیک به صورت آنلاین بتواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. 

13) ایلوستریتور کار کنید

می‌توانید طراحی جلد کتاب، طراحی کاراکتر برند، طراحی مجلات، شخصیت‌های افسانه‌ای، موشن‌گرافی‌ها و ... را انجام دهید و کسب درآمد کنید. برای این کار کافیست آموزش صفر تا صد ایلاستریتور را دریافت کنید. 

14) کسب درآمد از فتوشاپ

یک منبع بی‌نظیر برای کسب درآمد است. شما می‌توانید با یادگیری صفر تا صد فتوشاپ کارهای زیادی در زمینه طراحی جلد کتاب، طراحی کارت ویزیت، طراحی کاراکتر، طراحی بنر، طراحی بیلبورد تبلیغاتی، روتوش و ویرایش عکس، طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و ... انجام دهید. 

دیگر راههای کسب درآمد یک گرافیست

از دیگر راه‌های کسب درآمد از رشته گرافیست و کارهای گرافیکی می‌توان به فروش محصولات هنری، لوازم تزئینات مراسم عروسی، طراحی وبلاگ، طراحی کارت پستال، طراحی کارت ویزیت حرفه ای، طراحی لوگو موشن، طراحی موشن گرافیک، ایجاد یک کانال در یوتیوب، طراحی لوگو، طراحی بنر و ... اشاره کرد. شما کدام را می‌خواهید به طور حرفه‌ای یاد بگیرید؟

ما در پارماتیک تمام آموزش‌های لازم را به شما می‌دهیم و شما را متخصص تحویل بازار کار خواهیم داد. به کدام زمینه علاقه دارید؟ آموزش‌های مرتبط آن را دریافت کنید، و بهترین راه این است که با آموزش‌های رایگان شروع کنید. ما آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی از جمله فتوشاپ، ایندیزاین، افتر افکت، ایلوستریتور و ... را برایتان ارائه داده‌ایم. البته که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در پارماتیک تماس بگیرید و مشاوره‌های رایگان و تخصصی ما را دریافت کنید.





چاپ