شرکت رایا مارکتینگ را از زبان مسئولان این شرکت بشناسیم؟ / قالیشویی اصل تهران / 0123 قالیشویی محدوده دماوند ۷۷۹۰۰۸۹۱

شرکت رایا مارکتینگ را از زبان مسئولان این شرکت بشناسیم؟

رایا مارکتینگ یک شرکت تولید محتوا است که هدف اصلی این شرکت ارائه‌ی خدمات با حفظ کیفیت بالا، سرعت زیاد و نیز قیمت ارزان و مناسب به مشتریان است. ما درباره این شرکت صحبت‌های زیادی را شنیده‌ایم اما امروز می‌خواهیم این شرکت را از زبان مسئولان رایا مارکتینگ، بیشتر بشناسیم.

مهندس مجید صفایی

مدیرعامل این شرکت مهندس مجید صفایی به سوال گزارشگر ما که درباره‌ی تاسیس رایا مارکتینگ و خدمات این شرکت از ایشان پرسیدند، این‌گونه پاسخ داد: "رایا مارکتینگ از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه‌ی بازاریابی و تولید محتوا سئو شده آغاز کرد. این شرکت برای اولین بار با برگزاری آزمون‌های مختلف در زمینه‌های محتوا نویسی، موشن گرافیک و... توانسته است که 7000 محتوا نویس سئو کار، 9000 گرافیست و موشن کار، 11000 تایپیست و محتوا گذار و 1200 گوینده صدا مخملی را استخدام کند.

مهندس صفایی افزودند که "این شرکت خدمات مختلفی را مانند: تولید محتوا متنی، تولید پادکست، طراحی موشن گرافیک، رپورتاژ آگهی، دیتا اینتری، تبلیغ در گوگل ادوردز ها، طراحی بنر ثابت و متحرک، طراحی لوگو، تبلیغ در شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام و ... به مشتریان ارائه می‌کند.



رایا مارکتینگ از زبان مدیرعامل این شرکت

مهندس صفایی در پاسخ به گزارشگر ما که درباره این‌که آیا شرکت رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده سئو کار همچنان برای ارائه‌ی خدمات تولید محتوا به فکر استخدام نویسندگان بیشتر است که همچنان آگهی استخدام را در سایت خود نگه داشته است؟ مهندس مجید صفایی در پاسخ به این سوال این‌گونه جواب دادند که: "بله! نویسندگانی که با شرکت ما کار می‌کنند بسیار بیشتر از 7000 نفر هستند با این وجود این تعداد نویسندگان هنوز جواب گویی سفارشات شرکت نیست."

ایشان همچنین اضافه کردند که: "ما نیاز به استخدام نویسندگان سئو کار بیشتری داریم که بتوانیم سفارشات را سریع‌تر و با کیفیت بهتری به مشتریان ارائه دهیم. پیشرفت در ارائه خدمات برای ما اولویت زیادی دارد به همین دلیل از تمام نویسندگان و محتوا‌نویس‌های سئو‌کار متخصص و حرفه‌ای تقاضا داریم که به جمع ما بپیوندند و مطمئن باشند که در‌های رایا مارکتینگ برای این‌گونه افراد همیشه باز است".

مهندس مجید صفایی و آقای دکتر توکلی به همراه بخشی از تیم رایامارکتینگ

خدمات رایامارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام

گزارشگر ما در ادامه‌ی صحبت‌های خود با مسئولان شرکت رایا مارکتینگ درباره‌ی خدمات این شرکت در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیز سوال کرد و مسئولان این شرکت این‌گونه پاسخ دادند که "در سال‌های اخیر ما بر روی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی (به خصوص اینستاگرام) متمرکز شده‌ایم و مشتریان ما می‌توانند تبلیغات اینستاگرامی خود و یا مدیریت اکانتشان را به شرکت ما با اطمینان خاطر بسپارند. متخصصین ما با استفاده از ایده‌های خلاق، تولید محتوا، درج آگهی، طراحی، کمپین تبلیغاتی و ... کاری می‌کنند که پیج شما به یکی از پیج‌های پرفروش و پر طرفدار اینستاگرامی تبدیل شود".

مسئولان این شرکت همچنین اظهار داشتند که: "بخش فروش پیج اینستاگرام به صورت کاملا مجزا در اختیار مشتریان خواهد بود. ما توانسته‌ایم 4000 صفحه‌ی مشاوره‌ای در اینستاگرام مهیا کنیم تا مشتریانمان با کم‌ترین هزینه بیشترین بهره‌وری را از تبلیغات مدرن داشته باشند."

خدمات اینستاگرام

خدمات بک لینک از زبان مهندس صفایی

گزارشگر ما درباره‌ی خدمات بک لینکی که رایا مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهد از مهندس مجید صفایی سوال پرسیدند و ایشان به این سوال این‌گونه پاسخ دادند که "بک‌لینک‌ها در گوگل اهمیت بسیار بالایی دارند. زیرا در الگوریتم رتبه‌دهی که گوگل دارد، هر چقدر بک لینک شما بیشتر باشد، اعتبار شما نزد گوگل بالاتر خواهد بود. مهندس صفایی مثالی در دنیای واقعی نیز مطرح کردند که: برای تعبیر بهتر بک لینک ها می‌توانیم مثالی در دنیای واقعی داشته باشیم که به طور مثال اگر در بازار برنج فروشان، یکی از کاسب‌های معتبر برنج از کاسب دیگری در همان بازار تعریف کند، به کاسب دوم اعتبار و ارزش بیشتری می‌دهد. این ویژگی در زمینه‌ی سئو به بک لینک معروف است. یعنی اگر شما از سایت‌های معتبر بیشتری بک لینک بگیرید، اعتبار شما در گوگل بیشتر خواهد شد و رتبه شما افزایش می‌یابد."

 

خدمات دیتا اینتری

از مهندس صفایی درباره خدمات دیگرشان در خصوص دیتا اینتری نیز سوال پرسیدیم و ایشان به این موضوع این‌گونه اشاره کردند که "رایا مارکتینگ با جذب بیش از 11000 محتوا گذار متخصص و همچنین تیم با تجربه‌ای از ویراستاران توانسته است که با حفظ سرعت، کیفیت و قیمتی ارزان، نظم خاصی را در پردازش اطلاعات به سایت را برای مشتریان مهیا کند."

مهندس صفایی درباره‌ی چگونگی سفارش دیتا اینتری در این شرکت نیز توضیح دادند که "مشتریان می‌توانند ابتدا سفارش تولید محتوای خود را در سایت رایا مارکتینگ ثبت کنند و این سفارش بلافاصله توسط محتوا نویس‌های متخصص این شرکت نگارش و بررسی می‌شود. سپس مشتریان با ثبت یک سفارش دیتا اینتری می‌توانند محتوای تولید شده‌ی خود را به محتوا گذاران بسپارند تا محتواهای تولید شده به صورت اتومات و منظم توسط محتوا گذاران این شرکت بارگزاری شوند."

 

سخن آخر

همان‌طور که در مصاحبه‌ای که از مسئولان شرکت رایا مارکتینگ تهیه شده بود، مشاهده کردید این شرکت با داشتن نیرو‌های متخصص می‌تواند در زمینه‌ی بازاریابی محتوایی و تبلیغات مدرن به شما کمک شایانی کند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از خدمات شرکت موفق رایا مارکتینگ آشنا کند.




0123


چاپ