هرگونه تجمع در مازندران ممنوع شد / قالیشویی اصل تهران / 0123 قالیشویی محدوده نظام آباد ۷۷۹۰۰۸۹۱

استاندار مازندران هرگونه تجمع در سطح استان که ممکن است زمینه را برای شیوع ویروس کرونا مهیا کند ممنوع اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در نشست با معاون کل وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: هرگونه تجمعات که طبیعتا منجر به شیوع بیماری می شود ممنوع است و از مردم تقاضا داریم مساله را بسیار جدی بگیرند و از برپایی جلسات مختلف و شرکت در آن ها پرهیز کنند.

مقام عالی دولت در مازندران با تاکید بر رعایت شدید دستورالعمل ها و محدودیت ها از سوی تالارهای پذیرایی، یادآور شد: اگر این محدودیت ها رعایت نشود، اماکن مورد نظر تعطیل و مجوز فعالیت آن ها باطل می شود.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سومین سفرش به استان مازندران پس از همه گیری ویروس کرونا؛ عصر روز چهارشنبه در دفتر کار استاندار مازندران با وی دیدار و گفتگو کرد. ‎

ایرج حریرچی با اشاره به این که متاسفانه ۷ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز بسر می برند که وضعیتی هشدار دهنده است افزود: این وضعیت از بازگشایی های ناگزیر برای تامین معیشت مردم و تغییر رفتار جامعه ناشی شده است.

معاون کل وزیر بهداشت با اعلام این که برنامه ها و اقدامات ویژه در راستای مقابله با بیماری کرونا و شیوع کرونا ویروس در مازندران در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این برنامه شامل دو دسته است که نخست شامل آمادگی های بیمارستانی که تدابیر آن اتخاذ شد و اقدام دیگری که بسیار مهم تر است و سپس رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برخی محدودیت ها و تعطیلی هاست که متعاقبا اعلام می شود.

 معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که پس از شیوع مجدد کرونا ویروس و افزایش بیماری کووید ۱۹ به مازندران سفر کرد، پس از بازدید از بیمارستان امام خمینی ( ره ) و خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهشهر؛ عصرروز چهارشنبه با حضور در دفتر کار احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با وی دیدار و گفتگو کرد.




0123


چاپ