آرزوی کودک ۱۱ ساله برای رفتن به مشهد مقدس محقق شد / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده بعثت

محمد عرفان شربتی، در اثر یک حادثه ناگهانی در نوزادی، دچار آسیب جدی نخاعی شده و توان راه رفتن از وی سلب شده است. در این میان، مددکاران و فعالان خیر در پویش نذر آرزوها که برای تحقق آرزوهای کودکان با نیاز های ویژه پیش قدم شده اند، با شناسایی این کودک، آرزوی دیرینه اش را به واقعیت رسانده و وی را به پابوس امام رضا (ع) رساندند.

مستند کوتاه زیارت این کودک در حرم امام رضا (ع) با نام «مسافر» نیز به تهیه کنندگی علی مهر آور و کارگردانی محسن عبدی ازشبکه سوم سیما پخش شده و صابر خراسانی نیز،سفیر نذر آرزوها و این پویش است.

این پویش که برای از میان برداشتن تفاوت های به وجود آمده میان کودکان بیمار و دیگران در حال فعالیت گسترده و خیرخواهانه هستند، در اقدام قبلی نیز یک کودک کم توان ذهنی را با همکاری فرماندهی انتظامی تهران، به ارزویش برای رییس پلیس شدن رسانده و در این زمینه اقدمات مثال زدنی زیادی داشتند که مستند کامل آن نیز از صدا و سیما پخش شد.

مجموعه نذر آرزوها با راه اندازی یک پویش، همچنان در صدد رساندن کودکان با بیماری های خاص یا نیازهای ویژه به آرزوهای محال و دست نیافتنی شان هستند که قسمت های بعدی مجموعه نذر آرزوها در همین راستا در حال تولید و تدوین است.





چاپ