مِستر پنت هاوس ; [ Mr penthouse ] خرید و فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس

زندگی در پنت هاوس (Penthouse) می‌تواند یک تجربه وصف‌ناپذیر باشد. اصلاً زمانی که اسم پنت هاوس را می‌شنویم، ناخودآگاه تصویری از خاص بودن در ذهنمان نقش می‌بندد! پس عجیب نیست که خرید پنت هاوس یا اجاره آن، طرفداران زیادی داشته باشد. اینکه از بین صدها واحد مسکونی که شبیه یکدیگر هستند، شانس سکونت در یک واحد متمایز نصیبتان شود، احساس متفاوتی دارد. واحدی که بر بلندای یک ساختمان مرتفع بنا شده و روزانه چشم‌های زیادی را به خود خیره می‌کند.

زندگی در پنت هاوس چه جذابیت‌هایی دارد؟

غیر از چشم‌انداز خارق‌العاده یا همان «ویو»، دلایل زیادی وجود دارند که افراد را به خرید پنت هاوس یا اجاره آن ترغیب می‌کنند. علی‌رغم اینکه اکثر ما، زندگی در Penthouse را یک اتفاق جذاب می‌دانیم اما گاهی به دنبال دلایل بیشتری هستیم تا با خیال راحت‌تری برای نقل‌مکان به پنت هاوس دست به اقدام عملی بزنیم. اگر این حالت درباره شما هم صدق می‌کند، مرور جذابیت‌ها و مزایای زندگی در Penthouse می‌تواند از تصمیمی که گرفته‌اید، مطمئنان کند.

1. خاص و منحصربه‌فرد می‌شوید!

خاص بودن، یکی از آن ویژگی‌های جذاب است که همه انسان‌ها و هر کدام به نوعی در جستجوی آن هستند. اقامت در آخرین طبقه یک ساختمان بلند و برخورداری از امکاناتی که فقط و فقط مختص شماست، احساس منحصربه‌فرد بودن را به بهترین شکل ممکن به شما القا می‌کند. جالب است بدانید که تجربه ‌این احساس گاهی به بزرگ‌ترین دلیل افراد برای خرید پنت هاوس تبدیل می‌شود. این مزیت که تماماً جنبه روانی دارد، یکی از مهم‌ترین عوامل احساس رضایت از زندگی در پنت هاوس است.

2. آپشن‌های زیادی در معرض انتخابتان قرار دارد!

در اختیار داشتن فضای باز در پنت هاوس، به معنای واقعی کلمه یک موهبت بزرگ است. برخورداری از این فضای اختصاصی، اجرای آپشن‌ها و ایده‌های مختلفی را برایتان امکان‌پذیر می‌سازد.

ساکنان Penthouse، به حبس در چارچوب‌های عبوسی که از سنگ و بتن ساخته شده‌اند، محکوم نیستند! با خرید پنت هاوس یا اجاره آن، محوطه‌ای آزاد در اختیارتان قرار می‌گیرد که به لطف آن می‌توانید تجربه متفاوتی از زندگی شهری داشته باشید. یکی از بهترین آپشن‌ها، ایجاد باغچه‌های کوچک و کاشت انواع گل و گیاه است. طبیعت سبز، جان تازه‌ای به کالبد خانه می‌بخشد که این امر، بر میزان رضایت و آرامش اعضای خانواده از سکونت در آن، تأثیر به سزایی دارد.

با خرید پنت هاوس، حق و امکان اجرای دکوراسیون‌های متنوع نیز برایتان محفوظ است. یکی از ایده‌های پرطرفدار در این زمینه، نصب حوضچه یا فواره آب‌نماست که به محوطه پنت هاوس، نمایی رؤیایی می‌دهد. حتی می‌توانید با قرار دادن چند میز و صندلی، محوطه باز را به یک کافه دنج تبدیل کنید و با میزبانی از میهمانان در این فضای خاص و متفاوت، خاطره یک دورهمی فراموش‌نشدنی را در ذهنشان حک کنید.

خلاصه اینکه با اقامت در پنت هاوس می‌توانید پروژه‌های هیجان‌انگیزی را اجرا کنید. البته باید حواستان باشد که ایده‌هایتان، استانداردها و قوانین شهری و ساختمانی را نقض نکنند و ذوق و خلاقیتتان، خدای‌نکرده به بلای جان همسایه‌ها تبدیل نشود!

3. دست‌نیافتنی می‌شوید!

استقرار در بلندترین نقطه یک ساختمان باعث می‌شود که عوامل مُخل و مزاحم کار سختی برای دسترسی به شما داشته باشند! گردوخاک، آلودگی صوتی و البته حشرات از مهم‌ترین عناصر نامطلوبی هستند که هم‌زیستی با آن‌ها بعضاً امری محال به نظر می‌رسد. خرید پنت هاوس یا اجاره آن به‌واسطه ارتفاع و متعاقباً دوری از سطح معابر، آرامش ذهنی بیشتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، سکونت در یک نقطه مرتفع، حشرات و مشخصاً پشه‌ها را نیز از افتخار ملاقات با شما و مکیدن خونتان محروم می‌کند!

خرید پنت هاوس و رویارویی با یک چالش بزرگ!

بزرگ‌ترین چالشی که مشتریان در مسیر خرید پنت هاوس یا اجاره‌اش با آن روبرو هستند، یافتن گزینه‌های استاندارد است. زندگی در Penthouse طی سال‌های اخیر، طرفداران زیادی پیدا کرده اما در این میان، یک مسئله مهم هم وجود دارد. محدودیت تعداد پنت هاوس‌ها در سطح شهر، تعادل بین عرضه و تقاضا را بر هم زده است. به همین دلیل، خرید و فروش و همین‌طور رهن و اجاره پنت هاوس در مقایسه با واحدهای آپارتمانی معمولی، حکایت متفاوت و به‌مراتب پیچیده‌تری دارد! از آن گذشته، با کمال تأسف باید گفت ساختار بسیاری از پنت هاوس‌هایی که در سطح شهر می‌بینید با اصول علمی و مهندسی، مغایرت زیادی دارد. مجموعه این عوامل، ضرورت بهره‌گیری از یک مجموعه متخصص را در خرید پنت هاوس بیش از پیش آشکار می‌کند.

پنت هاز؛ فهرستی از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کند

اگر با در نظر گرفتن مؤلفه‌های مختلف، برای خرید پنت هاوس یا رهن و اجاره آن، تصمیم نهایی‌تان را گرفته‌اید، چالش یافتن یک واحد مناسب و استاندارد نباید از عملی کردن این تصمیم بزرگ و جذاب، منصرفتان کند. پلتفرم پنت هاز یک بانک اطلاعاتی تخصصی جامع است که گلچینی از بهترین پنت هاوس‌های ساخته‌شده در سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. این پلتفرم هوشمند، به یک سیستم جستجوی پیشرفته مجهز است که کار را برایتان بسیار آسان می‌کند. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید با تعیین معیارهایی مانند شهر، منطقه، تعداد اتاق خواب، حداقل و حداکثر متراژ، قیمت و ... به فهرست کاملی از گزینه‌هایی که واجد شرایط مدنظرتان هستند، دسترسی پیدا کنید. اگر هم به کمک یا راهنمایی بیشتری در خصوص خرید یا رهن و اجاره پنت هاوس نیاز دارید، نگران نباشید! چراکه کارشناسان پنت هاز برای پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره‌های رایگان به شما آمادگی کامل دارند.

مدیریت گروه پنت هاز را آقای مهندس محمد رحیمی عهده‌دار هستند. ایشان یکی از چهره‌های سرشناس در بازار خرید و فروش Penthouse به شمار می‌آیند و جالب اینکه به دلیل تخصص و سابقه درخشانی که در این زمینه دارند، به مستر پنت هاوس ( Mr penthouse ) شهرت یافته‌اند. به گفته ایشان، بزرگ‌ترین مأموریت مجموعه پنت هاز این است که خرید و فروش پنت هاوس را برای مشتریان گرامی، به فرایندی روتین، مطمئن و بی‌دردسر تبدیل کند.

اطلاعات تماس مجموعه پنت هاز

09121509516 – 88492313 – www.penthuzz.com


چاپ