حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در مراسم سالگرد ارتحال امام / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی در دیباجی ۲۲۴۷۵۶۳۷

سایر بازدید: 252

محمدحسن نامی که نماینده ویژه دولت در سی‌وسومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هم بود، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در امنیت و ایمنی کامل برگزار شد و این نتیجه هماهنگی بالا و ارتباط خوب دستگاه‌های برگزارکننده این مراسم با یکدیگر بود. امسال برای اولین و بعد از دو سال از شیوع کرونا، مقام معظم رهبری در مراسمی عمومی حاضر شدند و همین موضوع نیز سبب شده بود تا جمعیت زیادی از سراسر کشور در این مراسم حاضر شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم به خوبی برگزار شد، گفت: قرارگاه شهید فهمیده که سپاه انصار، سپاه ولی امر و ... در آن مستقر بودند، به خوبی عمل کردند و هیچ مشکل امنیتی و اجتماعی و ... در این مراسم وجود نداشت. رفت و آمد مهمانان و استقرارها ها نیز به خوبی و به طور کامل و مطابق با آنچه که برنامه‌ریزی شده بود، برگزار شد که جا دارد به سبب این هماهنگی و نظم از تمامی دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی کنم.

نامی با بیان اینکه امسال کارهایی نیز برای اولین بار در مجموعه حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شد، گفت: برای اولین بار آب سدلار از طریق لوله‌کشی به حرم مطهر وصل شد و در حال حاضر کیفیت آب این مجموعه برای زائران افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به هماهنگی و تقسیم کار صورت گرفته اظهارکرد: با هماهنگی‌های انجام شده بر امور بهداشتی و سلامت نیز نظارت انجام شد. استانداری تهران بر ایستگاه‌های صلواتی و کیفیت اقلام ارائه شده در آن نظارت داشت. خوشبختانه هیچگونه کمبودی در این مراسم وجود نداشت.

وی با بیان اینکه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) با مسئولیت آقای حمید انصاری نیز همراهی و هماهنگی خوبی داشت، اظهارکرد: این ستاد از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی خود را آغاز کرده بود که خوشبختانه امروز نیز نتیجه خوبی از آن حاصل شده و این برنامه در امنیت کامل برگزار شد.

حضور ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

نماینده دولت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) درباره شمار افراد حاضر در این مراسم نیز به ایسنا گفت: زمانی که برنامه‌ریزی برای برگزاری این مراسم انجام شد شرایط کرونا مانند امروز فروکش نکرده بود. از این رو تصمیم بر آن شد تا با توجه به شرایط و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی تنها از ۱۰ استان مجاور و نزدیک تهران زائران پذیرش شوند. با این وجود ما شاهد آن بودیم که افراد بسیاری از استان‌های سراسر کشور در محل حرم مطهر حاضر شده و به صورت خودجوش خود را به تهران رسانده بودند.

وی ادامه داد: افراد و کاروان‌های خودجوشی از استان‌های خوزستان، گلستان و ... در محل حضور داشتند. همچنین افراد بسیاری به صورت خودجوش از تهران و شهرستان‌های اطراف تهران با خودروی شخصی و حتی با پای پیاده در محل حاضر شده بودند، در مجموع حضور مردم فراتر از انتظار بود و آنطور که برآوردهای اولیه نشان می‌دهد، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند که حضوری معنادار و پرشمار است.

نامی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نشان دادن اختلاف و فاصله میان مردم و مسئولان گفت: در چنین شرایطی حضور مردم بسیار معنادار بود و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد. این حضور نشان می‌دهد که مردم پای کار هستند و پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از حضور و همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و ... در تامین نظم و ایمنی مراسم نیز قدردانی کرد و گفت: آقای رییس جمهور و وزیر کشور نیز تاکید زیادی بر برگزاری این مراسم در نظم و امنیت کامل داشتند که خوشبختانه محقق شد.




قالیشویی دیباجی

نزدیکترین قالیشویی به دیباجی برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در دیباجی

برترین قالیشویی دیباجی به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه دیباجی آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده دیباجی هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به دیباجی در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل دیباجی تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی دیباجی برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه دیباجی با سالها تجربه

قالیشویی در دیباجی

قالیشویی نزدیک دیباجی

تنها سایت رسمی قالیشویی دیباجی

تمام فرش ها در قالیشویی دیباجی پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران دیباجی را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی دیباجی

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در دیباجی

قالیشویی اطراف دیباجی زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت دیباجی که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران دیباجی تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی دیباجی



چاپ