اوجی: مبادلات تجاری ایران و روسیه از چهار هزار میلیارد دلار به چهل هزار میلیارد دلار افزایش یافت / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده قرنی

سایر بازدید: 260

به گزارش ایرنا، جواد اوجی در روز ملی روسیه گفت: روز ملی روسیه را تبریک عرض می‌کنیم و از دعوت بنده برای حضور در این مراسم تشکر می‌کنم و خرسندم که در این جشن که نماد فرهنگی روسیه است حضور دارم.ایران و روسیه دو همسایه بزرگ در منطقه هستند که اشتراک زیادی در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی دارند.

وزیر نفت با بیان اینکه خوشبختانه در دولت سیزدهم، رابطه ایران و روسیه از روند رو به رشدی برخوردار است که امیدوارم تعمیق یابد، اظهار داشت: وزارت نفت، علاوه بر تلاش بر حوزه استراتژیک دو کشور، از همکاری با سازمان ها و وزارت خانه ها حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم باتوجه به دیدار  روسای جمهور دو کشور، تعمیق مناسبات ایران و روسیه پیگیری شود، گفت: البته سفر معاون نخست وزیر روسیه به تهران، به عزم جدی برای گسترش روابط میان دو کشور کمک می‌کند.

اوجی تصریح کرد: در این سفر میزان مبادلات تجاری از چهار هزار میلیارد دلار به چهل هزار میلیارد دلار افزایش یافت.همکاری ایران و روسیه موجب رشد اقتصادی سایر کشورهای منطقه می شود.

اجرای پروژه همکاری بانکی روسیه، چین و ایران، در آینده‌ای نزدیک به سلطه دلار خاتمه خواهد داد

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه همکاری بانکی روسیه، چین و ایران، در آینده‌ای نزدیک به سلطه دلار خاتمه خواهد داد، گفت:  این موارد نشان دهنده ظرفیت های ایران و روسیه و تغییر موازنه قدرت است.

وزیر نفت تصریح کرد: ایران و روسیه به عنوان دو بازیگر مهم در تامین نفت و گاز می‌توانند تامین کننده انرژی در جهان باشند.بازی با این دو کشور مهم، تهدیدی برای امنیت جهان و تامین انرژی خواهد بود.

وی ادامه داد: وابستگی اروپا به انرژی بازی نیست که به راحتی جبران شود و بازی که آمریکا انجام می‌دهد به سود کشورها نیست، این تجربه در سایر کشورها تکرار شده است.

اوجی با بیان اینکه تحریم راه چاره نیست و دامن گیر تحریم کنندگان خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم عقلای عالم، مصالح را با گفت و گو و مذاکره حل کنند و راه حل های منطقی برای مشکلات پیدا کنند. 

وزیر نفت گفت: جمهوری اسلامی با ذخایر نفت و گاز رتبه اول را در جهان دارد.ما امروز بیش از یک میلیارد متر مکعب ظرفیت تولید گاز و چهار میلیون بشکه ظرفیت تولید نفت داریم و طی برنامه هشت ساله برای افزایش تولید نفت و گاز کشور برنامه ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری خارجی در حوزه نفت و گاز  استقبال می‌کنیم، گفت: ایران را تحریم کرده اند، لذا آمادگی کامل برای جذب سرمایه‌گذاران را داریم.

 
 
  
  
 




قالیشویی قرنی

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی قرنی,قالیشویی در قرنی,قالیشویی نزدیک قرنی,قالیشویی محدوده قرنی,قالیشویی حوالی قرنی,قالیشویی نزدیکی قرنی,قالی شویی قرنی,قالیشوئی قرنی,شستشوی فرش در قرنی,خدمات قالیشویی قرنی,بهترین قالیشویی قرنی,نزدیکترین قالیشویی به قرنی,قالیشویی خیابان قرنی,قالیشویی محله قرنی,قالیشویی منطقه قرنی .

مبل شویی قرنی و مبلشویی در قرنی

رفوی فرش در قرنی,مرمت فرش قرنی

نزدیکترین قالیشویی به قرنی برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در قرنی

برترین قالیشویی قرنی به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه قرنی آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده قرنی هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به قرنی در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل قرنی تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی قرنی برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه قرنی با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک قرنی

تنها سایت رسمی قالیشویی قرنی

تمام فرش ها در قالیشویی قرنی پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران قرنی را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی قرنی

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در قرنی

قالیشویی اطراف قرنی زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت قرنی که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران قرنی تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی قرنی



چاپ