معاون آبفا: ۲۰ هزار میلیارد تومان به آبرسانی روستاهای محور اختصاص یافت / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده آیت ۷۷۹۰۰۸۹۱

سایر بازدید: 272

به گزارش ایرنا، «مجید آقازاده حبشی» روز پنج‌شنبه در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به موضوع جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، افزود: در این راستا حدود ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی و انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن(ع) در نظر گرفته شده که تاکنون هفت هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی، مدت اجرای این طرح را در قرارداد مذکور 2.5 سال عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح عظیم نیاز به حمایت، نظارت و همکاری دستگاه‌های مربوطه و نمایندگان مجلس دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: نیروی خوبی برای اجرای این طرح بسیج شده و قرارگاه امام حسن(ع) توسط چهار بخش بسیج سازندگی، نیروی زمینی، نیروی دریایی و قرارگاه خاتم این کار را در سطح کشور انجام می‌دهند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه دیدگاه ما به قرارگاه امام حسن(ع) نگاه پیمانکار و کارفرما نیست، افزود: قرارگاه امام حسن(ع) را در به سرانجام رساندن پروژه‌های محرومیت‌زدایی بازوی مهم اجرایی این شرکت می‌دانیم.

آقازاده تصریح کرد: باید همت همگانی را در به ثمر رسیدن پروژه‌های محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستاهای محروم به کار گیریم و به ثمر نشستن اینگونه پروژه‌ها را سرعت بخشیم.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: امروز مدیریت توزیع و مصرف آب نیازمند بهره‌گیری از روش‌های نوین است و البته در این مسیر اصحاب رسانه ضمن آگاهی بخشی به عموم می‌توانند همکار ما باشند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش شما عزیزان در همدان و به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: استاندار همدان نیز از مدیرانش به شایستگی حمایت می‌کند اگرچه اگر کم کاری صورت گرفته بود این حمایت‌ها هم وجود نداشت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به همدان از پروژه آبرسانی بین حوضه ای تالوار به همدان نیز دیدن کرد.




قالیشویی آیت

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی آیت,قالیشویی در آیت,قالیشویی نزدیک آیت,قالیشویی محدوده آیت,قالیشویی حوالی آیت,قالیشویی نزدیکی آیت,قالی شویی آیت,قالیشوئی آیت,شستشوی فرش در آیت,خدمات قالیشویی آیت,بهترین قالیشویی آیت,نزدیکترین قالیشویی به آیت,قالیشویی خیابان آیت,قالیشویی محله آیت,قالیشویی منطقه آیت .

مبل شویی آیت و مبلشویی در آیت

رفوی فرش در آیت,مرمت فرش آیت

نزدیکترین قالیشویی به آیت برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در آیت

برترین قالیشویی آیت به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه آیت آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده آیت هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به آیت در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل آیت تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی آیت برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه آیت با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک آیت

تنها سایت رسمی قالیشویی آیت

تمام فرش ها در قالیشویی آیت پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران آیت را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی آیت

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در آیت

قالیشویی اطراف آیت زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت آیت که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران آیت تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی آیت



چاپ