وزش باد و خیزش گردوخاک امروز در تهران، البرز و ۱۰ استان دیگر / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده فلکه دوم تهرانپارس ۷۷۹۰۰۸۹۱

سایر بازدید: 432

«فریبا گودرزی» روز جمعه درباره وضعیت آب و هوا به ایرنا گفت: به دلیل فعال بودن سامانه باد و گردوخاک امروز هم در اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام، قزوین، قم، تهران، البرز، خراسان جنوبی، سمنان، فارس پیش بینی وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک را داریم.

وی از احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت، تاخیر در پروازها، کاهش شعاع دید، پرتاب اشیا از ساختمان‌های نیمه کاره، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و کاهش کیفیت هوا خبر داد.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین به احتیاط در تردد به ویژه در جاده‌های بیابانی، استحکام سازه‌های موقت، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و عدم حضور افراد آسیب پذیر در فضای باز توصیه کرد.

گودرزی گفت: سامانه دوم که در کشور فعال است، سامانه رشد ابرهای همرفتی است که به موجب آن امروز در ارتفاعات استان‌های گلستان و سمنان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و فردا شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، اردبیل، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا شنبه نیز احتمال صاعقه، آب‌گرفتگی و جاری شدن روان‌آب به شکل محدود و محلی، آسیب به تابلوهای تبلیغاتی و سازه‌های موقت و شکستن نهال‌ها و درختان فرسوده، احتمال پرتاب اشیا از ساختمان‌های نیمه کاره و کاهش شعاع دید و کیفیت هوا وجود دارد.

گودرزی به عدم اتراق در کنار رودخانه‌ها، احتیاط در تردد از حاشیه مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی، جابجایی عشایر کوچ‌رو و چرای دام ها و همچنین استحکام سازه‌های موقت توصیه کرد.




قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی در فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی نزدیک فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی محدوده فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی حوالی فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی نزدیکی فلکه دوم تهرانپارس,قالی شویی فلکه دوم تهرانپارس,قالیشوئی فلکه دوم تهرانپارس,شستشوی فرش در فلکه دوم تهرانپارس,خدمات قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس,بهترین قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس,نزدیکترین قالیشویی به فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی خیابان فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی محله فلکه دوم تهرانپارس,قالیشویی منطقه فلکه دوم تهرانپارس .

مبل شویی فلکه دوم تهرانپارس و مبلشویی در فلکه دوم تهرانپارس

رفوی فرش در فلکه دوم تهرانپارس,مرمت فرش فلکه دوم تهرانپارس

نزدیکترین قالیشویی به فلکه دوم تهرانپارس برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در فلکه دوم تهرانپارس

برترین قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه فلکه دوم تهرانپارس آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده فلکه دوم تهرانپارس هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به فلکه دوم تهرانپارس در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل فلکه دوم تهرانپارس تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه فلکه دوم تهرانپارس با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک فلکه دوم تهرانپارس

تنها سایت رسمی قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس

تمام فرش ها در قالیشویی فلکه دوم تهرانپارس پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران فلکه دوم تهرانپارس را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی فلکه دوم تهرانپارس

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در فلکه دوم تهرانپارس

قالیشویی اطراف فلکه دوم تهرانپارس زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت فلکه دوم تهرانپارس که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران فلکه دوم تهرانپارس تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی فلکه دوم تهرانپارس



چاپ