سیدحسن خمینی: امام خمینی(ره) منادی استقلال و آزادی مردم ایران شد / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده چهار راه ولیعصر ۲۲۴۷۵۶۳۷ - ۸۸۲۱۶۰۷۵ - ۶۶۵۳۰۸۸۱

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه)طی سخنانی گفت: مراسم امسال ارتحال امام(ره)  جلسه ممتاز و متفاوتی است که پس از گذشت 2 سال  از کرونا تصمیم گرفته شد که جلسه به  نوعی متفاوت برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم ارتحال امام راحل بهانه ای است که بیش از هرزمانی از امام بشنویبم و بگویم، ادامه داد: امام خمینی(ره)  توانست نهضت و انقلابی بزرگ در کشور ایجاد کند.

تولیت  آستان مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام مظهر خوبی های بسیاری است، اضافه کرد:  امام حقیقت نابی بود که یک روح مطهر را در جامعه رقم زد اگر بخواهیم زندگی امام را با هم مرور کنیم نقاط درخشانی در شخصیت ایشان وجو دارد که نمونه بارز آن آرمان‌های ایشان بود.

حسن خمینی تصریح کرد: امام خمینی (ره) دارای ویژگی ها از جمله  استبداد و استعمار ستیزی و آزادی‌خواهی و مهم تر از همه مبارزه با تحجر داشت.

وی با بیان اینکه در عمر با برکت ایشان درجاتی وجود که از ابتدای  نهضت برای ملت فریاد زد و مردم را به آن فراخواند، اضافه کرد: از زمانی که نهضت انقلاب اسلامی آغاز شد  مظهر وابستگی به دشمنان در جهات مختلف در کشور خودش را نشان می داد وابستگی هم به شرق و هم غرب  در عرصه‌های مختلف را نشان می داد.

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره) منادی استقلال و آزادی مردم ایران شد .و مردم ایران را در برابر جنایت‌های قاجار به یک آزادی و عزت و استقلال رهنمون کند.




قالیشویی چهار راه ولیعصر

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی چهار راه ولیعصر,قالیشویی در چهار راه ولیعصر,قالیشویی نزدیک چهار راه ولیعصر,قالیشویی محدوده چهار راه ولیعصر,قالیشویی حوالی چهار راه ولیعصر,قالیشویی نزدیکی چهار راه ولیعصر,قالی شویی چهار راه ولیعصر,قالیشوئی چهار راه ولیعصر,شستشوی فرش در چهار راه ولیعصر,خدمات قالیشویی چهار راه ولیعصر,بهترین قالیشویی چهار راه ولیعصر,نزدیکترین قالیشویی به چهار راه ولیعصر,قالیشویی خیابان چهار راه ولیعصر,قالیشویی محله چهار راه ولیعصر,قالیشویی منطقه چهار راه ولیعصر .

مبل شویی چهار راه ولیعصر و مبلشویی در چهار راه ولیعصر

رفوی فرش در چهار راه ولیعصر,مرمت فرش چهار راه ولیعصر

نزدیکترین قالیشویی به چهار راه ولیعصر برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در چهار راه ولیعصر

برترین قالیشویی چهار راه ولیعصر به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه چهار راه ولیعصر آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده چهار راه ولیعصر هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به چهار راه ولیعصر در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل چهار راه ولیعصر تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی چهار راه ولیعصر برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه چهار راه ولیعصر با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک چهار راه ولیعصر

تنها سایت رسمی قالیشویی چهار راه ولیعصر

تمام فرش ها در قالیشویی چهار راه ولیعصر پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران چهار راه ولیعصر را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی چهار راه ولیعصر

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در چهار راه ولیعصر

قالیشویی اطراف چهار راه ولیعصر زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت چهار راه ولیعصر که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران چهار راه ولیعصر تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی چهار راه ولیعصر




چاپ