«متروپل» از تبعات روابط ناسالم شهرداری آبادان در گذشته است / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده کامرانیه ۲۲۴۷۵۶۳۷

به گزارش فارس، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در حاشیه عیادت یکی از سه مصدوم حادثه متروپل و بستری در بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: حادثه ریزش ساختمان متروپل 37 مصدوم برجای گذاشت. اکثر مصدومان  این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر سه مصدوم آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در بیمارستان آبادان و دو مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان گفت: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضرورت داشت سرکشی از وی صورت گیرد و رسیدگی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر وی گفتگو کردم و  روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

صادق خلیلیان تصریح کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است. براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

وی بیان کرد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎هایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد نباشیم.

خلیلیان بر برطرف کردن ضعف موجود در نظارت‌ بر ساخت و ساز‌ها تاکید و عنوان کرد: ضعف نظارت و روابط ناسالمی پشت پرده ساخت و سازها وجود داشته است. 

وی اذعان کرد: متاسفانه طی سال‌های 94 تا 99 در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.




قالیشویی کامرانیه

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی کامرانیه,قالیشویی در کامرانیه,قالیشویی نزدیک کامرانیه,قالیشویی محدوده کامرانیه,قالیشویی حوالی کامرانیه,قالیشویی نزدیکی کامرانیه,قالی شویی کامرانیه,قالیشوئی کامرانیه,شستشوی فرش در کامرانیه,خدمات قالیشویی کامرانیه,بهترین قالیشویی کامرانیه,نزدیکترین قالیشویی به کامرانیه,قالیشویی خیابان کامرانیه,قالیشویی محله کامرانیه,قالیشویی منطقه کامرانیه .

مبل شویی کامرانیه و مبلشویی در کامرانیه

قالیشویی در کامرانیه

رفوی فرش در کامرانیه,مرمت فرش کامرانیه

نزدیکترین قالیشویی به کامرانیه برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در کامرانیه

برترین قالیشویی کامرانیه به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه کامرانیه آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده کامرانیه هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به کامرانیه در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل کامرانیه تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی کامرانیه برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه کامرانیه با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک کامرانیه

تنها سایت رسمی قالیشویی کامرانیه

تمام فرش ها در قالیشویی کامرانیه پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران کامرانیه را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی کامرانیه

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در کامرانیه

قالیشویی اطراف کامرانیه زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت کامرانیه که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران کامرانیه تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی کامرانیه




چاپ