امیرعبداللهیان: در مذاکرات از حقوق ملت ایران نمی‌گذریم / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده اختیاریه شمالی ۲۲۴۷۵۶۳۷

 

به گزارش ایسنا، در این دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه در اندیشه و نگاه امام خمینی (ره) مسئله فلسطین و قدس جایگاهی ویژه و راهبردی دارد، ابراز داشت حضرت امام خمینی ره فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می دانست

وزیر امورخارجه تاکید کرد که  امام خامنه ای نیز در امتداد نگاه امام خمینی (ره)، اهتمام ویژه ای به مساله آزادی فلسطین دارد و معتقد به آزادی تمامی سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیستهای جنایتکار است.

امیرعبداللهیان با اشاره به حمایت همه جانبه  کشورمان از مقاومت فلسطین، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارها از موضع اصولی خود کوتاه نخواهد آمد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: نه در مذاکرات از حقوق ملت ایران می گذریم و نه در  قضیه فلسطین حقوق ملت مسلمان فلسطین را نادیده می گیریم. همچنان از مقاومت و مبارزات رهایی بخش مردم فلسطین حمایت کرده و خواهیم کرد.

امیرعبداللهیان اقدام برخی از کشورهای اسلامی در برقراری و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین توصیف و اعلام کرد این کشورها از اقدام خود پشیمان خواهند شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان،  راه حل اساسی مسئله فلسطین را بازگشت آوارگان و برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصیل این سرزمین عنوان کرد.

  در این دیدار،  رهبران و نمایندگان جریان های سیاسی و گروه های مقاومت فلسطینی و لبنانی  ضمن  ارائه گزارشی از  آخرین تحولات سیاسی فلسطین و لبنان، به بیان دیدگاه های خود  در خصوص  نقش امام خمینی (ره) و تاثیر انقلاب اسلامی بر شکل گیری و پیروزی مقاومت فلسطینی و لبنانی پرداختند و از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین و لبنان ، تشکر و قدردانی کردند




قالیشویی اختیاریه شمالی

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی اختیاریه شمالی,قالیشویی در اختیاریه شمالی,قالیشویی نزدیک اختیاریه شمالی,قالیشویی محدوده اختیاریه شمالی,قالیشویی حوالی اختیاریه شمالی,قالیشویی نزدیکی اختیاریه شمالی,قالی شویی اختیاریه شمالی,قالیشوئی اختیاریه شمالی,شستشوی فرش در اختیاریه شمالی,خدمات قالیشویی اختیاریه شمالی,بهترین قالیشویی اختیاریه شمالی,نزدیکترین قالیشویی به اختیاریه شمالی,قالیشویی خیابان اختیاریه شمالی,قالیشویی محله اختیاریه شمالی,قالیشویی منطقه اختیاریه شمالی .

مبل شویی اختیاریه شمالی و مبلشویی در اختیاریه شمالی

رفوی فرش در اختیاریه شمالی,مرمت فرش اختیاریه شمالی

نزدیکترین قالیشویی به اختیاریه شمالی برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در اختیاریه شمالی

برترین قالیشویی اختیاریه شمالی به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه اختیاریه شمالی آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده اختیاریه شمالی هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به اختیاریه شمالی در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل اختیاریه شمالی تحویل می دهیم

قالیشویی در اختیاریه

تخفیف ویژه قالیشویی اختیاریه شمالی برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه اختیاریه شمالی با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک اختیاریه شمالی

تنها سایت رسمی قالیشویی اختیاریه شمالی

تمام فرش ها در قالیشویی اختیاریه شمالی پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران اختیاریه شمالی را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی اختیاریه شمالی

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در اختیاریه شمالی

قالیشویی اطراف اختیاریه شمالی زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت اختیاریه شمالی که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران اختیاریه شمالی تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی اختیاریه شمالی




چاپ