جلوگیری از خیز مصرف برق با کارمندان سحرخیز / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده امیریه

همشهری: آفتاب نزده از خواب بیدار شوید و سر ساعت 6و30دقیقه پشت میزتان حاضر شوید. این دستور خطاب به همه کارمندان صادر شده است تا با سحرخیز شدن جلوی خیز مصرف برق را بگیرند. فعلا تغییر ساعت کار ادارات در 12استان فارس، خوزستان، اهواز، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، قزوین، گلستان و کرمان نهایی شده اما تهرانی‌ها همچنان منتظر اعلام استانداری هستند. همزمان شرکت توزیع برق تهران اعلام کرده از امروز برق ادارات دولتی پرمصرف را قطع می‌کند.
رامین پوریا،  مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌گوید: باتوجه‌به اینکه همه ادارات تهران به کنتور هوشمند مجهز هستند، ما از این امکانات هوشمند استفاده کرده و مصارف آنها را به‌صورت آنلاین رصد و کنترل می‌کنیم. او هشدار می‌دهد اداراتی که به فرمان دولت مصرف برق در ساعت غیراداری را 60درصد و در ساعت اداری 30درصد کم نکنند، برق‌شان قطع می‌شود و اسامی آنها هم اعلام خواهد شد. این مقام مسئول همچنین اعلام کرد: هفته آینده یک مانور سراسری در بخش اداری تهران پیش‌بینی‌شده تا همه اداره‌ها در یک روز مورد پایش میدانی درباره میزان مصرف قرار گیرند.

10 استان دیگر منتظر باشند
آرش کردی، مدیرعامل توانیر درباره زمان اعلام تغییر ساعت کار ادارات دولتی می‌گوید: علاوه‌بر 12استان اعلام شده، مصوبات اولیه برای تعیین ساعت کار در ۱۰استان دیگر نیز تهیه شده است. در روزهای آینده، تعداد استان‌هایی که باید ساعات اداری را تغییر دهند، به ۲۰استان می‌رسد. به‌گفته مقامات وزارت نیرو، با تغییر ساعت کار اداره‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی، 1200مگاوات از مصرف برق آن‌هم در ساعت اوج بار یعنی 12 تا 18هر روز کاسته خواهد شد.
به گزارش همشهری، اصلی‌ترین چالش پیش‌روی استانداران برای تغییر ساعت کار به کلانشهرهای مهم چون تهران، مشهد و اصفهان مربوط می‌شود زیرا باید با هماهنگی مدیریت شهری این کلانشهرها، به تغییر ساعت کار ناوگان حمل‌ونقل عمومی ازجمله مترو اقدام کنند. در غیراین صورت بسیاری از کارکنان ادارات دولتی بدون تغییر در ساعت شروع کار مترو و اتوبوس‌ها نمی‌توانند سرموقع سر کار خود حاضر شوند.
آرش کردی، مدیرعامل توانیر می‌گوید: طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تاکنون، تغییر ساعات اداری در 10استان گرمسیر اجرایی شده است. تغییر ساعات به‌ شکلی است که ادارات ‌باید قبل از ساعت 13و30دقیقه تعطیل شوند تا در دوره اوج مصرف که از ساعت 13 یا 14 آغاز می‌شود، ادارات تعطیل شده باشند. او افزود: این طرح سبب تناسب‌بخشی به وضعیت ترافیک هم خواهد شد.

کنترل مصرف در 5ثانیه
مدیرعامل توانیر تصریح کرد: پایش و رصد ادارات به‌صورت هوشمند انجام می‌شود؛ تمام ۶هزار اداره در تهران، مصرف برق رویت‌پذیر دارند و مصرف آنها از راه دور در مرکز کنترل برق تهران بزرگ رصد می‌شود. اطلاعات این ادارات هر ۵ثانیه یک‌بار به مرکز کنترل می‌آید و برای بسیاری از آنها، ادوات قطع از راه دور برق نیز نصب شده است.




قالیشویی امیریه

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی امیریه,قالیشویی در امیریه,قالیشویی نزدیک امیریه,قالیشویی محدوده امیریه,قالیشویی حوالی امیریه,قالیشویی نزدیکی امیریه,قالی شویی امیریه,قالیشوئی امیریه,شستشوی فرش در امیریه,خدمات قالیشویی امیریه,بهترین قالیشویی امیریه,نزدیکترین قالیشویی به امیریه,قالیشویی خیابان امیریه,قالیشویی محله امیریه,قالیشویی منطقه امیریه .

مبل شویی امیریه و مبلشویی در امیریه

رفوی فرش در امیریه,مرمت فرش امیریه

نزدیکترین قالیشویی به امیریه برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در امیریه

برترین قالیشویی امیریه به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه امیریه آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده امیریه هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به امیریه در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل امیریه تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی امیریه برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه امیریه با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک امیریه

تنها سایت رسمی قالیشویی امیریه

تمام فرش ها در قالیشویی امیریه پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران امیریه را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی امیریه

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در امیریه

قالیشویی اطراف امیریه زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت امیریه که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران امیریه تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی امیریه




چاپ