وزیر کشور: یک ساعت پس از ریزش متروپل، مساله در سطح ملی پیگیری شد / آواربرداری ، ۲۴ ساعته ادامه دارد / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده اختیاریه شمالی ۲۲۴۷۵۶۳۷

احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه رسیدگی به حادثه ریزش ساختمان متروپل از دقایق نخست در سطح شهرستان آغاز شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت یک ساعت این مساله در سطح استان و سپس در سطح ملی پیگیری شد که تشکیل به موقع ستادهای مدیریت بحران و حضور دستگاه‌های مسئول، نقطه مثبت و روشن مدیریت این بحران است.

وی افزود: آنچه که مطرح است، عمدتا مربوط به اصل مجوز و نظارت‌هایی است که باید انجام می‌شده است. برای این کار دستگاه‌های مسئول مشخص هستند که طبیعتا باید پاسخگو باشند.

وزیر کشور درباره روند رسیدگی به حادثه دیدگان با یادآوری حضور خود در شامگاه روز نخست این حادثه ادامه داد:به مدت پنج شبانه روز در آنجا بودم و آخر وقت روز شنبه به تهران بازگشتم.

وحیدی در پاسخ به اینکه آیا در ساعات اولیه این حادثه، کار به کندی پیش می‌رفته است، گفت: نه، در دقایق نخست شورای مدیریت بحران در آبادان با مسئولیت فرماندار تشکیل می‌شود. پس از حدود یکساعت استاندار به آنجا می‌رسد و مساله از سطح شهرستان به استان تبدیل می‌شود که ستاد بحران استان به فاصله یک ساعت بعد در آبادان شکل می‌گیرد.

وی افزود: به فاصله چند ساعت، همه عوامل جمع می‌شوند و وقتی که به آنجا رسیدم، کار در سطح ملی و سازمان مدیریت بحران کشور با حضور دستگاه‌های ملی شکل گرفت.

وحیدی خاطرنشان کرد: در همه این مراحل کار با سرعت سازماندهی شد و اتفاقا به لحاظ مدیریتی یکی از نقاط مثبت و روشن این حادثه، شکل گیری به موقع ستادهای بحران و حضور به موقع دستگاه‌های مسئول بوده است.

وزیر کشور یادآور شد: باید در وهله نخست تلاش می‌کردیم تا افراد زیر آوار مانده زنده خارج شوند. در این شرایط حتی المقدور نباید از ماشین‌های سنگین استفاده کرد.

وحیدی ۴۸ ساعت نخست اینگونه حوادث را به عنوان ساعات طلایی یاد کرد و با مناسب دانستن بسیج امکانات اضافه کرد: به خاطر همین محدودیت ناچار بودند با کمال احتیاط عمل کنند. با این حال، گسیل امکانات به منطقه خوب انجام شده بود و طبیعتا هرچه جلوتر می‌رفتیم، بهتر و قوی‌تر می‌شد.

وی تصریح کرد: کار آواربرداری همچنان به طور ۲۴ ساعته ادامه دارد، مراحل مختلفی را طی کرده و اکنون در انتهای مرحله دوم کار آواربرداری قرار داریم.




قالیشویی اختیاریه شمالی

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی اختیاریه شمالی,قالیشویی در اختیاریه شمالی,قالیشویی نزدیک اختیاریه شمالی,قالیشویی محدوده اختیاریه شمالی,قالیشویی حوالی اختیاریه شمالی,قالیشویی نزدیکی اختیاریه شمالی,قالی شویی اختیاریه شمالی,قالیشوئی اختیاریه شمالی,شستشوی فرش در اختیاریه شمالی,خدمات قالیشویی اختیاریه شمالی,بهترین قالیشویی اختیاریه شمالی,نزدیکترین قالیشویی به اختیاریه شمالی,قالیشویی خیابان اختیاریه شمالی,قالیشویی محله اختیاریه شمالی,قالیشویی منطقه اختیاریه شمالی .

مبل شویی اختیاریه شمالی و مبلشویی در اختیاریه شمالی

رفوی فرش در اختیاریه شمالی,مرمت فرش اختیاریه شمالی

نزدیکترین قالیشویی به اختیاریه شمالی برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در اختیاریه شمالی

برترین قالیشویی اختیاریه شمالی به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه اختیاریه شمالی آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده اختیاریه شمالی هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به اختیاریه شمالی در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل اختیاریه شمالی تحویل می دهیم

قالیشویی در اختیاریه

تخفیف ویژه قالیشویی اختیاریه شمالی برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه اختیاریه شمالی با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک اختیاریه شمالی

تنها سایت رسمی قالیشویی اختیاریه شمالی

تمام فرش ها در قالیشویی اختیاریه شمالی پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران اختیاریه شمالی را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی اختیاریه شمالی

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در اختیاریه شمالی

قالیشویی اطراف اختیاریه شمالی زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت اختیاریه شمالی که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران اختیاریه شمالی تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی اختیاریه شمالی




چاپ