استعلام برخط چک‌های تضمینی از امروز / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده جمهوری ۶۶۵۳۰۸۸۱

به گزارش تسنیم به نقل از بانک مرکزی، تمامی چک‌های تضمین‌شده از امروز سه‌شنبه 17 خردادماه سال جاری مجهز به شناسه صیادی 16رقمی شدند و بانک‌ها موظف هستند در زمان صدور چک تضمین‌شده اطلاعات این‌گونه چک‌ها را در سامانه صیاد ثبت و تأیید کنند.
معاون اداره توسعه و تدوین مقررات بانک مرکزی با اعلام این خبر افزود: متقاضی چک تضمینی نیازی به ثبت آن در سامانه صیاد ندارد بلکه طبق روال گذشته با مراجعه به بانک درخواست صدور چک می‌کند و بر این اساس بانک متناظراً در زمانی که چک تضمین‌شده را برای وی صادر می‌کند باید قبل از تحویل به مشتری، اطلاعات چک تضمینی را نیز در سامانه صیاد ثبت و تأیید کند.

آمنه نادعلی‌زاده ابراز کرد: متقاضی چک تضمین‌شده می‌تواند این چک را تحویل ذی‌نفع دهد و ذی‌نفع می‌تواند با استفاده از ابزارهایی نظیر پیامک، خودپردازها، درگاه‌های بانکی یا برنامک‌های موبایلی نسبت به استعلام اطلاعات چک تضمین‌شده اقدام و مطمئن شود که این چک به‌نفع وی در سامانه صیاد ثبت و تأیید شده است.

معاون اداره توسعه و تدوین مقررات بانک مرکزی با بیان اینکه "از امروز اگر چک تضمین‌شده‌ای بین افراد مبادله شود که فاقد شناسه 16رقمی صیادی باشد قابل پردازش در سیستم بین‌بانکی نیست و صرفاً شعب صادرکننده چک یا بانکی که چک را صادر کرده است وجه این چک را می‌تواند پرداخت کند"، اضافه کرد: ذی‌نفع حتماً باید توجه داشته باشد که در زمان دریافت چک تضمین‌شده، شناسه 16رقمی صیادی روی برگه چک را رؤیت و از طریق شناسه 16رقمی، چک تضمین‌شده را استعلام کند و مطمئن شود که چک به‌نفع وی ثبت و تأیید شده است.

وی تأکید کرد: صادرکننده یا متقاضی چک تضمین‌شده، نیازی نیست به سامانه صیاد برای ثبت و تأیید مراجعه کند زیرا این اقدام رأساً توسط بانک صادرکننده انجام می‌شود.

گفتنی است بانک مرکزی پیش از این و در راستای افزایش دسترسی عموم مردم به خدمات چک‌های جدید، امکان انجام ثبت،‌ تأیید، انتقال و انواع استعلام چک‌های جدید را از طریق ارسال پیامک به سرشماره 4040701701 فراهم کرده است، بر این اساس هموطنان گرامی می‌توانند با ارسال پیامک بدون متن به این سرشماره راهنمای انجام خدمات چک را دریافت کنند.




قالیشویی جمهوری

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی جمهوری,قالیشویی در جمهوری,قالیشویی نزدیک جمهوری,قالیشویی محدوده جمهوری,قالیشویی حوالی جمهوری,قالیشویی نزدیکی جمهوری,قالی شویی جمهوری,قالیشوئی جمهوری,شستشوی فرش در جمهوری,خدمات قالیشویی جمهوری,بهترین قالیشویی جمهوری,نزدیکترین قالیشویی به جمهوری,قالیشویی خیابان جمهوری,قالیشویی محله جمهوری,قالیشویی منطقه جمهوری .

مبل شویی جمهوری و مبلشویی در جمهوری

رفوی فرش در جمهوری,مرمت فرش جمهوری

نزدیکترین قالیشویی به جمهوری برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در جمهوری

برترین قالیشویی جمهوری به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه جمهوری آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده جمهوری هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به جمهوری در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل جمهوری تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی جمهوری برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه جمهوری با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک جمهوری

تنها سایت رسمی قالیشویی جمهوری

تمام فرش ها در قالیشویی جمهوری پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران جمهوری را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی جمهوری

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در جمهوری

قالیشویی اطراف جمهوری زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت جمهوری که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران جمهوری تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی جمهوری




چاپ