مأموریت رئیس جمهور به دو وزیر برای رفع موانع تأمین و ذخیره کالاهای اساسی / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده میدان راه آهن ۶۶۵۳۰۸۸۱

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه بررسی به کارگیری ظرفیت‌های جدید برای تأمین و ذخیره کالاهای اساسی گفت: نباید منابع کشور در سایر کشورها راکد بماند و باید با سرعت و مستمرا نسبت به ورود منابع به داخل کشور در قالب کالا یا امکانات مورد نیاز اقدام شود.

این نشست به ریاست آیت‌الله رئیسی  و با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای امور اقتصادی و دارایی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تأمین و ذخایر کالاهای اساسی ارائه شد. بر اساس این گزارش میزان ذخایر کالاهای اساسی کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما با توجه به شرایط جهانی تدابیر لازم برای ایجاد یک ظرفیت احتیاطی مطرح و جزئیات اجرای آن بررسی و تصویب شد.

در همین راستا ترتیبات تسهیل و تسریع تأمین کالاهای اساسی، استفاده از ظرفیت نهادها و بنیادها، تقویت ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت تأمین و توزیع کالاهای اساسی، افزایش زیرساخت‌های الکترونیکی و هوشمند در جهت توزیع بهتر کالاهای اساسی، تقویت بنادر و ظرفیت‌های ترانزیتی کشور، استفاده از ظرفیت همه انبارهای موجود در کشور به منظور افزایش ذخایر استراتژیک و احتیاطی و منابع مالی لازم برای تامین، ترانزیت و انبارداری و راهکارهای تأمین آن مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد علاوه بر تخصیص حداکثر ظرفیت‌های راهداری از سوی وزرات راه و شهرسازی به تامین و ترانزیت کالاهای اساسی، از تمامی ظرفیت‌ها برای تامین ذخایر احتیاطی کالاهای اساسی بهره گرفته شود.

در این جلسه همچنین راهکارهای وزارت جهادکشاورزی برای تسهیل و تسریع تامین کالاهای اساسی از محل واردات و خرید داخلی در ۱۶ بند مورد بررسی قرار گرفت.

 
 




قالیشویی میدان راه آهن

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی میدان راه آهن,قالیشویی در میدان راه آهن,قالیشویی نزدیک میدان راه آهن,قالیشویی محدوده میدان راه آهن,قالیشویی حوالی میدان راه آهن,قالیشویی نزدیکی میدان راه آهن,قالی شویی میدان راه آهن,قالیشوئی میدان راه آهن,شستشوی فرش در میدان راه آهن,خدمات قالیشویی میدان راه آهن,بهترین قالیشویی میدان راه آهن,نزدیکترین قالیشویی به میدان راه آهن,قالیشویی خیابان میدان راه آهن,قالیشویی محله میدان راه آهن,قالیشویی منطقه میدان راه آهن .

مبل شویی میدان راه آهن و مبلشویی در میدان راه آهن

رفوی فرش در میدان راه آهن,مرمت فرش میدان راه آهن

نزدیکترین قالیشویی به میدان راه آهن برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در میدان راه آهن

برترین قالیشویی میدان راه آهن به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه میدان راه آهن آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده میدان راه آهن هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به میدان راه آهن در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل میدان راه آهن تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی میدان راه آهن برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه میدان راه آهن با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک میدان راه آهن

تنها سایت رسمی قالیشویی میدان راه آهن

تمام فرش ها در قالیشویی میدان راه آهن پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران میدان راه آهن را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی میدان راه آهن

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در میدان راه آهن

قالیشویی اطراف میدان راه آهن زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت میدان راه آهن که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران میدان راه آهن تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی میدان راه آهن




چاپ