هند: سفر امیرعبداللهیان به دهلی‌نو موجب تقویت بیشتر روابط ایران-هند می‌شود / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده نواب

به گزارش ایسنا، نارندام باقچی، سخگنوی وزارت امور خارجه هند درباره سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران به هند، در صفحه توییترش نوشت: دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با استقبال گرمی به هند وارد شد.

او افزود: این سفر موجب تقویت بیشتر روابط و شراکت دیرینه ما خواهد شد.

 امیرعبداللهیان عصر روز سه شنبه در راس هیاتی به دعوت همتای هندوستانی خود راهی دهلی نو شد. این اولین سفر یک مقام دولت سیزدهم به هند است که در این سطح انجام می شود.

هدف مهم و کلیدی این سفر که در سطح سیاسی و راهبردی انجام می شود، دستیابی به نقشه راهی برای توسعه و گسترش روابط دو کشور در زمینه های مختلف دو جانبه، منطقه ای و بین المللی است.

شایان ذکر است، وزیر امور خارجه ایران، چهارشنبه شب با جمعی از علمای مسلمان هند دیدار و گفتگو می‌کند.

امیرعبداللهیان در بدو ورود به دهلی نو در فرودگاه ایندیرا گاندی گفت: در شرایطی سفرم به هند انجام می شود که در روزهای اخیر اقدامی خودسرانه توسط یکی از افراد حزبی انجام شده و به ساحت مقدس پیامبر عظیم شان اسلام اسائه ادب شده است. البته ما از بدو ورود شاهد هستیم که مقامات هند این اقدام خودسرانه را مردود اعلام کردند.
او تاکید کرد: هند همواره در مسیر همزیستی مسالمت آمیز حرکت کرده و همه ادیان همواره در صلح و آرامش زندگی کردند، مسلمانان به هیچ وجه اسائه ادب به ساحت مقدس پیامبر عظیم شان اسلام را قبول نمی کنند و انتظار ما از رهبران هند شنیدن همین جمله بود که همزیستی مسالمت آمیر با همه ادیان در هند مورد توجه مسولان هند است و امیدواریم فردا در رایزنی هایی که خواهیم داشت شاهد تکرار این جملات از سوی مقامات هند باشیم.

وزیر امور خارجه ایران همچنین با اشاره به سفرش به هند اظهار کرد: روابط تهران و دهلی نو در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در تبادل هیات ها بین دو کشور به ویژه در دولت جدید شاهد رشد و توسعه مناسبات همه جانبه از جمله در حوزه های فرهنگی هستیم.
امیرعبداللهیان ادامه داد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده فردا چهارشنبه علاوه بر نخست وزیر و مشاور امنیت ملی هند، گفت و گوی مفصلی را با همتای خود خواهم داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در سفری که وزیر امور خارجه هند به تهران داشت، توافق کردیم که درخصوص ترسیم یک نقشه راه همکاری بلند مدت بین دو کشور اقدام کنیم و یکی از دستورکارهای اصلی ما گفتگو با مقامات عالی رتبه هند و همتای ام درخصوص نهایی کردن این نقشه راه است.




قالیشویی نواب

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی نواب,قالیشویی در نواب,قالیشویی نزدیک نواب,قالیشویی محدوده نواب,قالیشویی حوالی نواب,قالیشویی نزدیکی نواب,قالی شویی نواب,قالیشوئی نواب,شستشوی فرش در نواب,خدمات قالیشویی نواب,بهترین قالیشویی نواب,نزدیکترین قالیشویی به نواب,قالیشویی خیابان نواب,قالیشویی محله نواب,قالیشویی منطقه نواب .

مبل شویی نواب و مبلشویی در نواب

رفوی فرش در نواب,مرمت فرش نواب

نزدیکترین قالیشویی به نواب برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در نواب

برترین قالیشویی نواب به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه نواب آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده نواب هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به نواب در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل نواب تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی نواب برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه نواب با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک نواب

تنها سایت رسمی قالیشویی نواب

تمام فرش ها در قالیشویی نواب پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران نواب را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی نواب

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در نواب

قالیشویی اطراف نواب زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت نواب که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران نواب تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی نواب




چاپ