مشکل اصلی «نان»، نبودن متولی است/ ۷۷ ارگان براین نان تصمیم می گیرند! / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده جماران ۲۲۴۷۵۶۳۷

قاسم زراعتکار درباره مهم ترین مشکل این اتحادیه به الف گفت: مشکل اصلی ما نبود متولی است. متولی باید به نان وارد باشد.تا سال۱۳۶۱ کلیه امور آرد و نان در اتحادیه نانواها بود.و خیلی نظارت خوبی هم بود.اما اکنون  چه نان آزاد چه دولتی متولی جداگانه ندارد که بتواند تصمیم‌ نهایی را در کل کشور بگیرد. من‌ معتقدم یک متولی با اختیارات لازم را باید برای اتحادیه نان انتخاب کنند. چون با جریمه کار درست نمی شود. تجربه من که از سال۱۳۵۲ در نانوایی هستم و ۳۵ سال هم در صنف به عنوان مدیرعامل، رییس و نائب رییس اتحادیه کار کردم،این است.

زراعتکار اشاره کرد متاسفانه یک اسلحه تو خالی به صنف دادند و گفته اند برو به جنگ. با صرفا جریمه نمی شود مدیریت کرد و باید اختیارات اتحادیه بیشتر شود تا بتواند بهتر نظارت کند.

وی تصریح کرد دغدغه و مشکلات نانوا را باید کم کرد. الان ۷۷ ارگان برای نانوا تصمیم میگیرند.بیمه مالیات اتحادیه شرکت تعاونی،غله،حمل و نقل و... .۹۳ درصد نان کشور را حدود ۹۵هزار نانوا تامین میکنند.با توسری زدن کار درست نمی شود.
 
مدیرعامل تعاونی نانوایان اشاره کرد که قیمت نان آزاد نشده.الان گندم یارانه ای میگیریم و سه نوع آرد یارانه ای وجود دارد.درحال حاضر نان به قیمت دولتی میفروشیم.

 واسطه ها بلای جان نانوایی ها

وی ضمن گلایه از وجود واسطه ها در رساندن خمیرمایه کافی به نانواها گفت: متاسفانه آنچه که نانوا لازم دارد را نمیتوانیم بدستشان برسانیم.نان سنگک درماه ۸ تا ۹ کیسه لازم دارد اما ۴یا۵ تا میدهیم.نان بربری ۵ یا ۶ کیسه لازم دارد اما ۴ تا میدهیم.یا لواش ۴ تا مصرف دارد اما دوتا میدهیم.خمیر مایع را کارخانه مستقیم به ما نمیدهد و باید با واسطه خرید کنیم.از دولت میخواهم که تعاونی هارا کمک کنند.تعاونی ها دنبال خدمات رسانی هستند.از طرفی باید به واسطه سود بدهیم.از طرفی مالیات راهم خودمان باید پرداخت کنیم و این میان واسطه ها سود میبرند.تعاونی که ۵۰ سال سابقه دارد الان باید  برود از واسطه خرید بکند. 

مدیر عامل تعاونی نانوایان با بیان اینکه قیمت کنجد و سبزی های معطری که که نان میزنند افزایش یافته گفت:چون خود مشتری سفارش نان با افزودنی میدهد و شاطر هنر دست خود را روی نان اجرا میکند،گران تر بودن این نان مانعی ندارد و غیر قانونی نیست . 

زراعتکار اشاره  کرد کیفیت نان به چندین عامل ربط دارد.از کاشت و برداشت گندم گرفته تا آسیاب کردن گندم و مواد اولیه ی پخت نان .اگر شرایطی مهیا میشد که خود نانوا میتوانست آرد با کیفیتی که خودش میخواهد را سفارش دهد.نان خیلی بهتر میشد.

وی افزود متاسفانه وزارت کار نانواها را رها کرده. و جایی نیست که مشخص کند کارگر نانوایی چندروز برای ما کار میکند. برای کارگر صرف ندارد در نانوایی با این هزینه کار کند.به خصوص در تابستان،دچار مشکل کارگر میشویم و به سختی کارگر حاضر میکنیم و با توجه به اینکه۳۰ هزار نانوایی اضافه داریم درحالی که کارگرش را تامین نکرده ایم،روز به روز مشکلات ما بیشتر میشود. 

 زراعتکار اضافه کرد دولت باید زنجیره تولید نان از کاشت و داشت و برداشت تا پخت نان را نظارت کامل داشته باشد.و باید به جای دستورپز، نانوا پز شویم و از تجربه صاحب نظران استفاده کنیم.یک نان تافتون یا سنتی باید جای چانه ای ۲۵۰ گرم ۴۰۰ گرم باشد که مثل قدیم نان‌ ماندگاری داشته باشد.ما بخاطر اینکه قیمت را پایین نگه داریم وزن نان را پایین می آوریم.ما باید با کارشناسی قیمت گذاری کنیم و مواد اولیه خوب در اختیار نانوا بگذاریم و حواسمان به دستمزد او هم باشد و از او کیفیت خوب بخواهیم.باید حرمت نانوا را به او برگردانیم و متولی نان داشته باشیم البته با اختیارات لازم.




قالیشویی جماران

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی جماران,قالیشویی در جماران,قالیشویی نزدیک جماران,قالیشویی محدوده جماران,قالیشویی حوالی جماران,قالیشویی نزدیکی جماران,قالی شویی جماران,قالیشوئی جماران,شستشوی فرش در جماران,خدمات قالیشویی جماران,بهترین قالیشویی جماران,نزدیکترین قالیشویی به جماران,قالیشویی خیابان جماران,قالیشویی محله جماران,قالیشویی منطقه جماران .

مبل شویی جماران و مبلشویی در جماران

رفوی فرش در جماران,مرمت فرش جماران

نزدیکترین قالیشویی به جماران برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در جماران

برترین قالیشویی جماران به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه جماران آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده جماران هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به جماران در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل جماران تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی جماران برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه جماران با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک جماران

قالیشویی در جماران

تنها سایت رسمی قالیشویی جماران

تمام فرش ها در قالیشویی جماران پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران جماران را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی جماران

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در جماران

قالیشویی اطراف جماران زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت جماران که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران جماران تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی جماران




چاپ