وزیر کار: ۲۷۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده جی ۶۶۵۳۰۸۸۱

حجت‌الله عبدالملکی ۱۹ خردادماه در سفر به شهرستان کیار با حضور در شورای اداری این شهرستان با اشاره به سفرهای استانی دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت مردمی تلاش دارد اقتصاد را نیز مردمی کند و دو بُعد بسیار مهم اقتصاد مردمی ناظر بر مسئله کار برای مردم و دیگری مربوط به مسئله تولید است.

وی با ذکر اینکه سیاست دولت در حوزه کار تلاش می‌کند که رفاه حداکثری را برای مردم با تاکید بیشتر بر اقشار کم‌درآمد فراهم کند، ادامه داد: مصوبه شورای عالی کار در خصوص افزایش ۵۳ درصدی حقوق کارگران یکی از اتفاقات اخیر برای نیل به این هدف بوده است و این افزایش قابل ملاحظه بعد از ۲۳ سال اعمال شد و بی‌سابقه بود و شکاف طبقاتی را کاهش داد.

عبدالملکی بیان کرد: مهم‌ترین اقدام در خصوص رفاه مردم، مردمی‌سازی یارانه‌ها بود؛ تا پیش از این اقدام از پنج بخش یارانه‌ها تنها یک بخش به توده مردم می‌رسد و چهار بخش دیگر نصیب قاچاقچیان، دلالان، مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خارجی می‌شد اما در رویکرد جدید، هر پنج بخش به مردم می‌رسد و طبقات پایین‌تر سهم بیشتری دریافت می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سومین اقدام دولت در راستای رفاه مردم را افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان دانست و توضیح داد: واریزها به حساب بازنشستگان از ماه جاری آغاز می‌شود و تمام تلاش این بوده است که اقشار کم‌درآمد و متوسط رفاه بیشتری شامل حالشان شود.

عبدالملکی در خصوص اقدامات در راستای تولید، تصریح کرد: افزایش منابع مالی به عنوان یک کمک برای تولید یکی از آیتم‌های مورد نظر این وزارتخانه است که در سال جاری بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ بهره پایین در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد که این رقم کم‌سابقه است.

وی تسهیل و بهبود فضای کسب و کار و از جمله در چارچوب اعطای مجوزها را یادآور شد و گفت: حدود ۱۲۰۰ فقره از مجوزها الکترونیکی شده است و مابقی فرایند نیز با سرعت بسیار خوبی انجام می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تقویت بازار برای کالاهای ایرانی یکی دیگر از اقدامات در حوزه تولید بوده است که یک دیپلماسی اقتصادی قوی و فعال شکل گرفته و میزان تجارت با کشورهای همسایه از جمله تاجیکستان به بیش از چهار برابر رسیده است، با دیگر کشورها نیز تعاملات خوبی شکل گرفته و صادرات غیر نفتی به رشد خوبی رسیده است.

عبدالملکی تخفیف‌های مالیاتی در بودجه ۱۴۰۱ را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: پنج درصد تخفیف در مالیات در نظر گرفته شد و مالیات از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: یکی از برکات سفرهای استانی این است که طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل و احیا شده‌اند و حضور رئیس‌جمهور و وزرا سبب حل مشکلات می‌شود لذا مصوبات سفر در مورد شهرستان کیار به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و مابقی مصوبات نیز در قالب نامه کتبی به دولت پیگیری می‌شوند.

عبدالملکی تزریق روحیه و انگیزه کار به مسئولان محلی را یکی دیگر از رویکردهای دولت در سفرهای استانی دانست و توضیح داد: مصوبه و برنامه‌ریزی ۲۰ درصد کل کار است و مابقی منوط به پیگیری کار می‌شود که این امر بر عهده مسئولان محلی هر استان و منطقه است که متن و اصل کار را حفظ و پیگیری می‌کنند تا مشکلات حتی‌المکان کاهش یابد.




قالیشویی جی

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی جی,قالیشویی در جی,قالیشویی نزدیک جی,قالیشویی محدوده جی,قالیشویی حوالی جی,قالیشویی نزدیکی جی,قالی شویی جی,قالیشوئی جی,شستشوی فرش در جی,خدمات قالیشویی جی,بهترین قالیشویی جی,نزدیکترین قالیشویی به جی,قالیشویی خیابان جی,قالیشویی محله جی,قالیشویی منطقه جی .

مبل شویی جی و مبلشویی در جی

رفوی فرش در جی,مرمت فرش جی

نزدیکترین قالیشویی به جی برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در جی

برترین قالیشویی جی به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه جی آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده جی هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به جی در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل جی تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی جی برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه جی با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک جی

تنها سایت رسمی قالیشویی جی

تمام فرش ها در قالیشویی جی پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران جی را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی جی

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در جی

قالیشویی اطراف جی زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت جی که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران جی تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی جی




چاپ