مكتب امام خمينى / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده سپه سالار

 

١٤ خرداد سالروز رحلت امام خمينى معمار كبير انقلاب و بنيانگذار جمهورى اسلامى  فرصتى براى بازخوانى و تامل آراء و انديشه هاى امام است. اگر چه در طول سال همواره اين امر بايد صورت گيرد. در يك دسته بندى كلى اهم مولفه ها و شاخصه هاى مكتب فكرى امام خمينى بشرح زيراست؛

1-  اسلام دين دنياوآخرت. اين نظر متكى بر اجتهاد شيعى و شجاعت و فقاهت و بصيرت مجتهد براى حل مسايل و گره گشايی از مشكلات كشوراست. امام مقتضيات زمان و مكان و مصلحت *راسه ركن استنباط فقيه از اسلام در همه اعصار و زمانه مى دانست و بر همين مبانى اعتقاد داشت در اسلام بن بست وجود ندارد.

2- جمهور مردم به مثابه ميزان. امام تاكيد دائمى داشت كه راى مردم در اداره امور ملاک حكمرانى است. از ديدگاه ايشان هيچ قشر، صنف، جناح و گروه نبايد خود را برتر از ديگران بداند و چون ساسانيان طبقه ممتازه محسوب شود. امام همواره دفاع از منافع مردم، راى و نظر آنان را مد نظر داشت. مردم سالارى را با همه لوازم آن قبول داشت.

3- منزلت زنان. در مكتب فكرى امام خانواده نقش اصلى و زنان محور آن هستند. كتاب خاطرات خانم خديجه ثقفى - همسر امام روايتى دست اول از عشق و محبت و علاقه امام به خانواده است. افزون بر اين از نظر امام زنان در همه عرصه ها سياسى، اجتماعى و فرهنگى نقش پيشتاز داشته اند؛ دوران مبارزه عليه رژيم شاه، پيروزى انقلاب، جنگ، سازندگى و... از نمونه هاى بارز آن بوده است. حفظ حجاب و عفاف مقدمه واجب اين حضور اجتماعى اما محدوديتى را امام قائل نبود.

4- ضد سلطه و نفوذ. استقلال واقعى ايران از آرمانهاى اصيل و درجه يک امام بود. هشدارها، خيرخواهى هاى امام در دهه ٤٠ به شاه از همين حيث بود كه استقلال ايران را ناديده نگيرند... 
بعد از انقلاب هم همواره از خطر استكبار، صهيونيسيم، و بازگشست مجدد سلطه گران وبيم نفوذ آنان دراركان حكومت هشدارمى داد.امام ضمن دعوت ازمسلمانان براى حفظ وحدت دفاع از مساله فلسطين را نه تنها تكليف مسلمانان بلكه وظيفه جامعه بشرى مى دانست.

درباره منظومه فكرى و آراء و انديشه فقهى و سياسى امام خمينى در دو كتاب جريان شناسى سياسى در ايران و فقه، سياست و حكومت به تفصيل نوشته ام.
با تسليت و تعزيت ۱۴ و ۱۵ خرداد به روح بلند و ملكوتى حضرت امام خمينى رحمت الله عليه سلام و فاتحه اى نثار كنيم.

 با که گویم راز دل را، کس مرا همراز نیست
از چه جویم سرّ جان را، در به رویم باز نیست




قالیشویی سپه سالار

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی سپه سالار,قالیشویی در سپه سالار,قالیشویی نزدیک سپه سالار,قالیشویی محدوده سپه سالار,قالیشویی حوالی سپه سالار,قالیشویی نزدیکی سپه سالار,قالی شویی سپه سالار,قالیشوئی سپه سالار,شستشوی فرش در سپه سالار,خدمات قالیشویی سپه سالار,بهترین قالیشویی سپه سالار,نزدیکترین قالیشویی به سپه سالار,قالیشویی خیابان سپه سالار,قالیشویی محله سپه سالار,قالیشویی منطقه سپه سالار .

مبل شویی سپه سالار و مبلشویی در سپه سالار

رفوی فرش در سپه سالار,مرمت فرش سپه سالار

نزدیکترین قالیشویی به سپه سالار برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در سپه سالار

برترین قالیشویی سپه سالار به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه سپه سالار آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده سپه سالار هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به سپه سالار در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل سپه سالار تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی سپه سالار برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه سپه سالار با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک سپه سالار

تنها سایت رسمی قالیشویی سپه سالار

تمام فرش ها در قالیشویی سپه سالار پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران سپه سالار را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی سپه سالار

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در سپه سالار

قالیشویی اطراف سپه سالار زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت سپه سالار که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران سپه سالار تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی سپه سالار




چاپ