ایران و نیجریه ۸ سند همکاری امضا کردند / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده علم و صنعت

به گزارش صدا و سیما، ششمین اجلاس کمیسیون‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال نیجریه عصر چهارشنبه با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و زبیرو دادا وزیر مشاور در امور خارجه نیجریه در تهران برگزار شد. در این اجلاس تجاری، ایران و نیجریه ۸ سند همکاری بین دو کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی گردشگری نفت کشاورزی ورزشی و تجاری امضا شد.

زبیرو دادا وزیر مشاور در امور خارجه نیجریه در این مراسم گفت: روز چهارشنبه ملاقات‌هایی با معاون اول رئیس جمهور و سایر مقامات ایرانی داشتیم و مذاکرات بسیار خوبی انجام شد.

وی افزود: ما نهایت تلاش خودمان را در جهت حضور در ششمین کمیسیون مشترک دو کشور انجام دادیم و این در حالی است که هشت سال از آخرین دوره برگزاری کمیسیون‌های مشترک می‌گذرد که در آن دوره کمیسیون مشترک توافق نامه‌ها و آئین نامه‌های مختلفی با هدف تقویت و ارتقا مناسبات دو کشور به امضا رسید. حضور مجدد ما در اینجا به منزله تعهدمان به اجرای توافقات و قراردادها است.

دادا اظهار کرد: نیجریه اهمیت بالایی برای روابط خود با جمهوری اسلامی ایران قائل است، زیرا پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و اگر از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم به نفع دو کشور و ملت خواهد بود.

وزیر مشاور در امور خارجه نیجریه افزود: روابط دوجانبه ایران و نیجریه طولانی مدت و صمیمی است و این روابط از سال ۱۹۷۶ بیشتر و صمیمی‌تر شده است. کشورهای ایران و نیجریه در سطوح جانبه و بین‌المللی همکاری‌های خوبی داشته‌اند.

دادا گفت: علیرغم فرصت‌ها و روابط نزدیک بین دو کشور، اما روابط اقتصادی دو کشور رضایت بخش نیست و در نقطه خوبی قرار ندارد. با توجه به برگزاری ششمین دوره از کمیسیون مشترک دو کشور امیدوارم این کمیسیون به عنوان یک مبنا برای توسعه روابط اقتصادی ایران و نیجریه باشد.




قالیشویی علم و صنعت

قالیشویی اصل تهران-قالیشویی علم و صنعت,قالیشویی در علم و صنعت,قالیشویی نزدیک علم و صنعت,قالیشویی محدوده علم و صنعت,قالیشویی حوالی علم و صنعت,قالیشویی نزدیکی علم و صنعت,قالی شویی علم و صنعت,قالیشوئی علم و صنعت,شستشوی فرش در علم و صنعت,خدمات قالیشویی علم و صنعت,بهترین قالیشویی علم و صنعت,نزدیکترین قالیشویی به علم و صنعت,قالیشویی خیابان علم و صنعت,قالیشویی محله علم و صنعت,قالیشویی منطقه علم و صنعت .

مبل شویی علم و صنعت و مبلشویی در علم و صنعت

رفوی فرش در علم و صنعت,مرمت فرش علم و صنعت

نزدیکترین قالیشویی به علم و صنعت برای ساکنان این محدوده با پرسنل مجرب و دستگاه های قالیشویی مدرن در علم و صنعت

برترین قالیشویی علم و صنعت به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل در منطقه علم و صنعت آماده سرویس دهی است

اگر به دنبال قالیشویی محدوده علم و صنعت هستید همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید

به دلیل نزدیکی به علم و صنعت در کمترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری می کنیم و پس شستشو درب منزل علم و صنعت تحویل می دهیم

تخفیف ویژه قالیشویی علم و صنعت برای مشتریانی که در هنگام تماس به نحوه آشنایی از طریق سایت اشاره کنند

قالیشویی نمونه علم و صنعت با سالها تجربه

قالیشویی نزدیک علم و صنعت

تنها سایت رسمی قالیشویی علم و صنعت

تمام فرش ها در قالیشویی علم و صنعت پس از شستشو لول و کاور شده درب منزل به شما تحویل داده می شود

شماره قالیشویی اصل تهران علم و صنعت را از 118 بخواهید

آدرس و تلفن قالی شویی علم و صنعت

متخصص در شستشوی قالی ابریشم و گل ابریشم در علم و صنعت

قالیشویی اطراف علم و صنعت زیاد است ما بهترین است طبق گفته خود شما عزیزان

قالیشویی سمت علم و صنعت که از شوینده های طرفدار محیط زیست استفاده می کند فقط ما هستیم

پس تا دیر نشده است با قالیشویی اصل تهران علم و صنعت تماس حاصل نمایید

ارزانترین قالیشویی حوالی علم و صنعت




چاپ