نماینده مجلس: مسؤولان صدای مظلومیت مردم قشم را بشنوند / قالیشویی اصل تهران / قالیشویی محدوده اشرفی اصفهانی ۴۴۴۷۹۲۰۱

به گزارش فارس، احمد مرادی بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه رینگ فیبرنوری جزایر قشم، کیش و خارک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قشم اظهار داشت: وزارت ارتباطات از بی‌حاشیه‌ترین وزارتخانه به‌شمار می‌رود.

وی افزود: وظیفه داریم مشکلات مردم را بیان و پیگیری کنیم، افزود: در رابطه با اشتغال در قشم بعضا نرخ چهار درصد ارائه می‌شود که اشتباه است و بسیاری از شهروندان با تحصیلات عالیه در حال بقالی، دستفروشی و کرایه‌کشی هستند.

نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس  تصریح کرد: منطقه آزاد قشم برای شتاب بیش از پیش توسعه و شکوفایی در این جزیره به نحوی که برای مردم ملموس باشد باید بجای قیاس با عملکرد مدیران عامل و دولت‌های پیشین با بندر جبل‌علی امارات و سایر مناطق آزاد مقایسه شود.

مرادی با بیان اینکه قضاوت در رابطه با پیشرفت‌ها و دستاوردها را باید به مردم سپرد، گفت: بعضا فقر و محرومیت در برخی مناطق آزاد وجود دارد که مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای را برای تخصیص یک درصد از درآمد مناطق به کمیته امداد و بهزیستی تصویب کرده است.

وی ادامه داد: چنانچه مدیر و مسؤولی در انجام وظیفه خدمتگزاری خود به مردم کوتاهی کرده باشد باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشد.                                               

نماینده مردم قشم در خانه ملت بیان کرد: شهرک صنعتی طولای منطقه آزاد قشم به شهر ارواح تبدیل شده و بخش عمده‌ای از سرمایه و سرمایه‌گذاران فعال در آن به هدر رفته است.

مرادی با اشاره به مشکل تامین آب شرب جزیره قشم، تصریح کرد: متاسفانه منطقه آزاد قشم از آبفای استان هرمزگان شکایت کرده و این اداره باید حدود هفت الی هشت میلیارد تومان بابت آبی که به مردم تخصیص داده شده بپردازد.

وی افزود: فرصت خدمت به مردم در منطقه آزاد قشم بسیار است و این جزیره بیشترین رای را به آقای روحانی داده که جا دارد درد دل فراوان این مردم توسط دولتمردان شنیده شود.

نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که مشکلات مردم را بیان و پیگیری نکند مدیون آنان خواهد بود.

به گزارش فارس، طی این آئین ۱۸۹ کیلومتر فیبرنوری به اعتباری بالغ بر ۳۷۶ میلیارد ریال در جزایر قشم، کیش و خارک به بهره‌برداری رسید و پروژه نور ۲ با افزون بر ۶۰۰ کیلومتر کابل‌کشی نیز که پیش از این اجرا شده بود با رفع نقص آزمایش تحویل برای قرارگیری در مدار آماده‌سازی شد.





چاپ